Každá stránka potřebuje návštěvnost

Každá stránka potřebuje návštěvnost

16. 5. 2022 Vyp Od

Představte si, že byste se rozhodli podnikat na internetu, s tímto úmyslem byste si pořídili svůj vlastní podnikatelský web, na tom byste zveřejnili svoje nabídky a pak už jenom sledovali, jak o tuto vaši nabídku nejeví nikdo zájem. První den byste to možná nějak snesli, protože byste se přesvědčovali, že to asi nějakou dobu trvá, než si k vám ti praví zákazníci najdou cestu, druhý den už byste o sobě začali pochybovat, a v dalších dnech už by to bylo jenom horší a horší. Protože byste očekávali, že se internetoví zákazníci o vaši nabídku snad přímo poperou, ale zjišťovali byste, že tato vlastně nikoho nezajímá.

hledání na internetu

Což rozhodně nepotěší nikoho, zejména pak toho, koho má provozování podobného podnikatelského webu živit.
Co byste si v takové chvíli počali? Pokud by vás přemohla netrpělivost a beznaděj, asi byste s tím skoncovali a šli se věnovat něčemu jinému. Což by ale byla chyba. Protože skutečnost, že internetová veřejnost momentálně neprojevuje o něco zájem, neznamená, že o to ti lidé skutečně žádný zájem nemají.

vyhledávač Google

Obvykle bývá za podobnou nízkou návštěvností něco docela jiného. A sice skutečnost, že takový web neodpovídá dostatečně tomu, co od něj očekávají internetové vyhledávače. A jak vám každý SEO specialista potvrdí, záleží právě na shodě webů s požadavky, jež na ně kladou internetové vyhledávače, zda se některé nabídce dostane velké, malé nebo třeba také nulové pozornosti.
A když se tak něčímu webu ve vyhledávačích nedaří, je třeba ho prozkoumat a jeho nedostatky odhalit. A pak na základě SEO konzultace rozhodnout, jak tu napravit to, co se napravit dá.
Je totiž skutečností, že když se leckterý web optimalizuje pro internetové vyhledávače, začne dosahovat toho, co se od něj od počátku očekávalo. Začne prosperovat. A jelikož je tomu právě tak, je určitě lepší svoji nabídku optimalizovat, než se jí zbrkle rovnou vzdát.